Oднією з нaйвaжливішиx цілeй быть рoзгляді питaння щoдo придбaння вживaнoгo aвтoмoбіля є з’ясувaння тoгo, чи пoтрaпляв він в aвaрію. Після пoшкoджeння кузoвa aвтoмoбіля йoгo жoрсткість пoслaблюється, щo рoбить пoдaльші aвaрії більш нeбeзпeчними тa шкідливими пользу кого мaшини тa її пaсaжирів. Лишe мaлeнький відсoтoк вoдіїв вклaдaє грoші в нaлeжний рeмoнт кузoвa після aвaрії. Нaйчaстішe рeмoнт є дeшeвим тa нeякісним, єдинa мeтa якoгo — прoдaж aвтoмoбіля.
Ймoвірність придбaння мaшини, якa пoтрaпилa в aвaрію, зaлeжить від мaрки тa мoдeлі aвтoмoбіля. Xoчa більшість вoдіїв шукaють сучaсні тa нaдійні трaнспoртні зaсoби, мoлoдші тa менш досвідчені водії двадцать (десять орієнтуються на потужність, спортивність та загальний імідж автомобіля, а никак не на активні та пасивні функції безпеки.
Методологія дослідження
Джерело даних: Дослідження базується держи звітах про історію автомобілів, створених клієнтами вслед за допомогою платформи carVertical. Программа надає дані з історії автомобіля, використовуючи реєстраційні номери VIN, які розкривають інформацію оборона кожну аварію, в яку потрапив транспортний засіб, всего доброго-які пошкоджені деталі, і скільки коштував всех благ-який ремонт, а також багато чого іншого.
Період дослідження: з червня 2020 року соответственно червень 2021 року.
Зразок даних: Проаналізовано майже 1 млн звітів относительно історію автомобілів.
Включені країни: Польща, Румунія, Угорщина, Чехія, Болгарія, Хорватія, Сербія, Словаччина, Словенія, Росія, Білорусь, Франція, Литва, Україна, Латвія, Італія, Німеччина.
ТОП 5 найбільш ушкоджуваних автомобілів
У таблиці нижче наведено п’ять марок європейських автомобілів, які, як повідомляється у звітах carVertical, мають найбільший ризик пошкодження. Зверніть увагу возьми найбільш часто ушкоджувані моделі; всі машини мають різні характеристики і популярні серед різних типів водіїв.
Як показує дослідження, Lexus займає перше місце. Автомобілі цієї марки надійні, але потужні, тому водії непрестанно завищують свої навички водіння, що може закінчитися катастрофою. Тёцка саме стосується автомобілів з марками Jaguar та BMW. Наприклад, спортивний BMW 3-ї серії та Jaguar XF — відносно дешеві машини во (избежание свого типу, але с целью деяких вони занадто маневрені.
Subaru посідає друге місце, демонструючи, що навіть повнопривідні системи отнюдь не завжди можуть захистити від складних ситуацій. Ті, хто купує Subaru, зазвичай кочують после містом. Їх складні системи повного приводу (AWD) здатні впоратися прагматично з будь-якими проблемами, але если лісові або сільські дороги раптом виявляють ожеледицю или бруд, навіть бери безпечній швидкості, ви приставки не- завжди можете зупинитися досить швидко.
А ще є Dacia — одна з найдешевших марок автомобілів у світі. Під цим брендом виробляються мінімалістичні машини к тих, хто приділяє пріоритетну увагу своєму бюджету. От доступність, Dacia стократно використовують як «робочих коней», тому нещасні випадки можуть трапитись из-за відсутність належного догляду.
ТОП 5 найменш ушкоджуваних автомобілів
У наведеній нижче таблиці представлено п’ять марок європейських автомобілів, які, згідно звітів carVertical, мають найменші шанси бути пошкодженими. Вражає тетунька, що навіть (тутовое відсотки відносно високі; никак не існує брендів автомобілів з меншим відсотком, оскільки навіть инуде, де є лише Вотан винуватець дорожньо-транспортної пригоди, найчастіше задіяно декілька транспортних засобів.
Ці результати показують, що привабливість марки та характеристики автомобіля впливають для ймовірність потрапити в аварію. Наприклад, Fiat виробляє лише компактні машини. Марки Citroen та Peugeot в основному пропонують недорогі автомобілі з двигунами потужністю близько 74-110 кВт. Такі характеристики рідко задовольняють потреби тих, хто прагне после більш швидкого прискорення і перевищення обмежень швидкості.
10 країн з найбільшим відсотком пошкоджених автомобілів
Під период дослідження carVertical аналізував звіти оборона історію автомобілів з різних європейських країн. Результати, наведені у таблиці нижче, демонструють, у яких країнах відсоток пошкоджених автомобілів є найвищим.
Ця варіація, ймовірно, є результатом різних звичок водіїв та економічних рівнів країн. Ті, хто живе у країнах з більш високим валовим внутрішнім продуктом (ВВП), можуть в середньому дозволити собі більш нові транспортні засоби. А если справа стосується тих країн Європи, мол заробітна плата нижча, ведь, швидше за по сей день, дешевші, а іноді і пошкоджені машини будуть ввозитися із-из-за кордону.
Звички та потреби водіїв також впливають получи и распишись ці статистичні дані. Однак попередні дослідження цього питання були обмеженими. Це пов’язано з тим, що деякі ринки безвыгодный мають онлайн-даних, а це означає, що страхові компанії володіють дуже малою кількістю цифрової інформації относительно пошкодження автомобілів та характеристики пасажирів.
Висновок
У свой час дорожньо-транспортні пригоди є великою проблемою, яка дедалі стає постоянно більше серйознішою. Текстові повідомлення, дзвінки, їжа, пиття води — водії виконують безвыездно більше та більше обсягів різноманітної діяльності, які с пет чи пізно призводять задолго. Ant. с дорожньо-транспортних пригод. Більше того, двигуни стають дедалі потужнішими, а людство знаходиться майже возьми межі своїх багатозадачних можливостей під часик руху.
Правильно відремонтувати автомобіль після аварії найчастіше буває дуже за дорогую цену, тому не кожен може собі це дозволити. Потрібно відновити початкову жорсткість кузова, замінити подушки безпеки тощо. Багато водіїв знаходять більш дешевші та менш безпечні варіанти. Линия чому сьогодні бери дорогах спостерігається збільшення кількості небезпечних вживаних автомобілів.