Куда поехать на отдых в 2022 году: новые направления и на чем можно сэкономить


Нeвизнaчeність у сфeрі туризму.
Чeрeз пoяву нoвиx штaмів (oмікрoн тa інші), спaлaxи чeтвeртoї тa п’ятoї xвиль кoрoнaвірусу – знoву з’являться пeрeпoни для того вільниx пoдoрoжeй зaкoрдoн. Цe пoв’язaнo з пoтрeбoю у чaсі нa рoзрoбку нoвoї вaкцини тa зaтримкaми у вaкцинaції укрaїнців нoвими прeпaрaтaми. Труднoщі з пoдoрoжaми будуть пo тaкиx нaпрямкax, як Єврoпa, Ізрaїль, СШA, Кaнaдa. Прoтe з’являтимуться нoві нaпрямки, щo тимчaсoвo зaдoвільнять пoпит укрaїнців, які xoчуть відкривaти нoві крaїни. ПЛР-тeсти – пoки вірус пoстійнo мутує – щe дoвгo зaлишaтимуться як aльтeрнaтивнa “пeрeпусткa” пo бaгaтьox нaпрямкax тa нa бaгaтo зaxoдів.


Нoві виїзні нaпрямки
. Одним з нових видів подорожей можуть стати гастрономічні, винні та пригодницькі тури прежде Молдови. Молдова – країна-сусід, яка довгі роки виступала більше транзитною територією під время подорожей українців, аніж пунктом призначення. У доковідний 2019 рік з України давно Молдови було зафіксовано понад 1,3 млн в’їздів, але менш як 1% цих подорожей були з туристичною метою. Проте следовать останній рік ситуація в полной мере змінилася: завдяки підтримці донорських міжнародних програм Молдова розробила штабель цікавих туристичних продуктів та пропозицій во (избежание українського туристичного ринку, які мають запрацювати наступного року. Крім того, інтерес пожвавиться перед Балканських країн – Македонії, Албанії, Хорватії, Сербії, Боснії та Герцеговини. Екзотичні країни Південно-Східної Азії залишатимуться дешевше, ніж докоронакризи, це пов’язано із заборонами нате виїзний туризм интересах китайців, які були одними з основних споживачів люксового відпочинку для островах Індійського океану.

Видео дня

У 2022 интересах українців популярними залишатимуться ті напрямки, які будуть з лояльними умовами в’їзду (скоріше следовать все – Єгипет і Туреччина). Проте Єгипет, як традиційний виїзний напрямок “антре один” для українців, значно подорожчає. Це пов’язано з відновленням авіаперельотів з Росії та масовим напливом російських туристів. Щодо Туреччини, так ціни на відпочинок у цій країні також залежатимуть від кон’юнктури ринку. Якщо для момент сезону (травень-вересень 2022) європейські країни с целью пляжного відпочинку будуть обмежені у в’їздах, в таком случае ціни на Туреччину зростуть.


Бронювання та скасування броні “в останній не уходите”.
Невизначеність правил в’їзду та постійна зміна епідеміологічної ситуації точно по країнах також вплине сверху те, що рішення ради подорож українськими туристами будуть прийматися в останній минута. Ранні бронювання, які були популярні перед пандемії, будуть скорочуватися. Це впливатиме держи роботу туроператорів, турагентів, готелів та інших гравців туріндустрії: необхідно если гнучко реагувати бери ситуацію та плідно співпрацювати зі страховими компаніями, страхуватися від невиїзду, незаселення тощо. Натомість привабливим в целях туристів буде маркетинговий хід “безкоштовна відміна бронювання”, адже багато туристів також перебувають у ситуації невизначеності, що если завтра.


Відбудеться нез перерозподіл туристичного ринку та авіаперевезень
, пов’язаний із запуском державної авіакомпанії “Ukrainian National Airlines” (скорочено – UNA). Конечно, що державні авіалінії матимуть велику державну підтримку, як фінансову приблизительно і протекціонізм у наданні нових напрямків, аеропортів, слотів тощо. В умовах глобальної кризи авіаіндустрії, конкурувати із державною авіакомпанією, яка следовать гроші платників податків купляє нові борти AirBus та датується з бюджету,- майже неможливо. Тому це може призвести накануне банкрутства або значного скорочення ринкової частки ряду українських авіакомпаній. Совершенно це загрожує появі чергової транспортної монополії возьми ринку українських транспортних перевезень, получай кшталт Укрзалізниці, що може погіршити якість обслуговування пасажирів. Також великі зміни в українській авіасфері можуть викликати тимчасовий колапс сверху туристичному ринку.

Тотчас з тим, у 2022 році збільшиться частка внутрішніх авіаперевезень. Це пов’язано із збільшенням внутрішніх рейсів, здешевленням цін сверху квитки та більшою кількістю вакцинованих українців.

Щодо цін возьми авіаквитки, то тенденція если до зниження іхньої вартості як для зовнішньому, так і получай внутрішньому ринку. Це пов’язано як із підписанням Україною угоди оборона “вільне небо”, зняттям заборони літати надо Чорним морем, этак і з появою національного перевізника, який если датуватися державою. Зниженню вартості сприятиме вже анонсоване зниження ПДВ получи и распишись внутрішні перевезення з 20% поперед 7%.

Крім цього, у 2022 році передбачається забрасывание. Ant. выключение нового довгоочікуваного аеропорту у Дніпрі, почнеться будівництво нових аеропортів получай Сході (біля Краматорську) та Заході (біля Мукачево).


Джэб по готелях.
Українські легальні готелі, які офіційно зареєстровані та сплачують податки, значно відчують удорожчання ціни бери газ майже в шесть раз для “непобутових споживачів”. Одним пыхом вони мають сплатити 40 грн (вслед за 1000 кубометрів) проти ціни у 7 грн минулого року. З огляду получай європейські тенденції, ціни ще більше зростатимуть. Це призведе по того, що багато українських готелів или збільшать ціни, разве зможуть працювати лише у теплий період, що теж призведе по збільшення цін – адже следовать декілька теплих місяців власники будуть прагнути “відбити” вкладені інвестиції.

Не переводя духу з тим, українська індустрія гостинності ставатиме кончено більш креативною та цифровізуватиметься. Маленькі турбази встановлюють електронні системи бронювання замість записів у блокнотик, просуваються у соціальних мережах замість реклами нате білбордах. Віддалені куточки України створюють 3D тури цікавими місцями та викладають в інтернет.


Популярність українських курортів
залежатиме від зручності транспортної інфраструктури та логістики, а також від співвідношення ціна-якість та вміння вітчизняного раунд бізнесу підвищувати рівень сервісу ради адекватні ціни. Слід додати, що сила взяла курс возьми покращення “туристичної інфраструктури” (парковки, туалети, веломаршрути, тощо). Принаймні вже створено відповідне державне підприємство, а держи туристичну інфраструктуру у 2022 році планують виділити 1,5 млрд грн.

Проте якщо дороги после популярних напрямків вже набагато кращі аніж у попередні роки, а у промоцію українських туристичних місць почалися вкладатися мільйонні кошти, український сервіс дуже повільно пристосовується после глобального конкурентного середовища.


В ц

ілому, українська туристична круг, на жаль, мало-: неграмотный відновиться у 2022 році прежде рівня 2019 року. Якщо тенденція 2021 року збережеться, ведь скорочуватиметься в’їзний отдыха) іноземців до України (в основному следовать рахунок різкого зменшення європейських туристів). Проте поліпшення вітчизняного сервісу, вакцинація, лояльне податкове законодавство, вільний ринок та нові цікаві туристичні продукти можуть значно мінімізувати втрати вітчизняного бізнесу та відкрити нові можливості.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.