Hyundai NEXO — перший у світі повністю автономний водневий кросовер

Чeрeз місяць після прeзeнтaції в Лaс-Вeгaсі в рaмкax Вистaвки спoживчoї eлeктрoніки CES-2018 сeрійнoгo крoсoвeрa NEXO, кoмпaнія Hyundai Motor прeдстaвилa йoгo пoвністю aвтoнoмну мoдифікaцію. Oснaщeний іннoвaційнoю тexнoлoгією aвтoпілoту 4 рівня aвтoмoбіль пoдoлaв 196 км шляxу між Сeулoм і oлімпійським Пxьoнчxaнoм без керування водієм.

  Колона з 5 повністю автономних автомобілів, з яких три — кросовери NEXO і ще два —

седани Genesis G80, здійснила перший в світі автопробіг, який став демонстрацією

можливостей системи автономного водіння 4 рівня і новітньої системи передачі

даних 5G. Досі автомобілі марки Hyundai з функцією автономного водіння

випробовувалися з обмеженою швидкістю на деяких ділянках міських доріг.

  Під час подорожі з Сеула в Пхьончхан кросовери розвивали швидкість у 100-110

км/год (максимально дозволена швидкість в Південній Кореї). При пересуванні по

автомагістралях автономні NEXO з легкістю змінювали смуги руху, здійснювали

обгони попутних транспортних засобів, проїжджали перехрестя з круговим рухом.

  Системи розпізнавання дорожніх знаків, сигналів світлофора і пішоходів, що входять

до інноваційного комплексу систем допомоги водієві ADAS, допомагали автономним

кроссоверам під час пересувань містами. Одним з випробувань для NEXO стала їзда

в тунелі протяжністю кілька кілометрів, де сигнал GPS, завдяки якому автомобіль

орієнтується в просторі, недоступний — і кросовери успішно його подолали,

використовуючи тільки зовнішні сенсори.

  Екстер'єр і інтер'єр автономного NEXO практично нічим не відрізняється від

звичайної модифікації. Три лідари встановлені в передньому бампері, і ще один — в

задньому бампері автомобіля, а дві стерео відеокамери — на лобовому склі.

Орієнтуватися в просторі машині також допомагають передній радар, захований за

решіткою радіатору, дві бічні відеокамери, встановлені під бічними дзеркалами, і бічні

і задні радари, вмонтовані в задній бампер.

Вибір інженерів Hyundai кросоверів NEXO в якості тестових автомобілів

невипадковий: процес автономного водіння, який включає в себе обмін великими

обсягами інформації та безперебійну роботу датчиків, передбачає споживання

великого обсягу електроенергії. А встановлена ??в автомобілі силова установка на

водневих паливних елементах виробляє її в обсязі, достатньому для забезпечення

цих потреб і пересування в автономному режимі на відстані від 200 км і більше.

Загальний запас ходу кросовера на одній заправці воднем, яка займає 5 хвилин,

становить близько 600 км.

«Філософія Hyundai, що стосується розробки автономних технологій водіння, полягає

в забезпеченні високого рівня безпеки в поєднанні з високими стандартами

комфорту, який очікують наші клієнти», — сказав Джінву Лі, голова Центру

інтелектуальних технологій безпеки Hyundai Motor Group.

Hyundai Motor Group готується до впровадження технології автономного водіння 4

рівня в так званих «розумних» містах із спеціально підготовленою інфраструктурою

до 2021 року. У січні компанія уклала договір про стратегічне партнерство з

компанією Aurora, яка є провідним розробником технологій автономного водіння,

згідно з яким Hyundai буде вбудовувати автономні рішення Aurora в свої автомобілі.

Надалі Hyundai і Aurora планують продавати безпілотні автомобілі по всьому світу.

 

Компания OOO «Техноцентр Навигатор» – официальный дистрибьютор автомобилей всемирно известного бренда HYUNDAI в Запорожье. 

г. Запорожье, ул. Победы, 94 т. (061) 233-13-33, (061) 70-141-70

http://www.hyundai-motors.zp.ua/

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.